Bloggarkiv

torsdag 4 augusti 2016

Snart, snart...

Gick in på Adlibris och hittade detta; http://www.adlibris.com/se/bok/fargargardens-andar-9789186485672

och där, näst sist visserligen, står mitt namn! Vilken grej! Nu blev det verkligt helt plötsligt. Jag är med och ger ut en bok. Nu ska mitt bidrag till nästa samling bara skrivas. Jag ser även fram emot högskolekursen i kreativt skrivande ska börja. (https://lnu.se/kurs/1ks100/20162/57081)
Det ska bli utryckligen superkul. Extrakul är det ju också att ha blivit antagen på ett arbetsprov. Förstås känns det som en väldigt trevlig bekräftelse på att jag har något att berätta. Det som återstår nu är att själv ta det på allvar och stå upp för mej själv. Inte känna att jag slösar bort tiden för andra och annat som "borde" göras! Det är ett arbete att göra med sej själv och omgivningen.

Sist men inte minst; Hur sjutton ändrar jag till "min" tidzon???

Nu njuter jag en stund till av känslan att vara på väg...Färagargårdens andar

1 kommentar:

  1. Grattis till boksläppet! Härligt! :-D
    Kul med kursen också!

    Angående tidszon:
    Tryck på "Utforma" och gå in på din instrumentpanel på bloggen.
    Välj "Inställningar" (längst ned i raden).
    Bland underrubrikerna, välj "Språk och formatering". Där under rubriken "Formatering" hittar du "Tidszon". :-)

    SvaraRadera